Plantilla de reformulació de projecte
A continuació us presentem una plantilla de reformulació de projecte que pot ser utilitzada per informar a l’administració finançadora que l’entitat ajusta el projecte i el pressupost atès que la quantia atorgada per la subvenció és menor a la prevista.
Una entitat es pot trobar en el cas que tot i haver-li estat atorgada una subvenció per part de l’administració pública, no li hagin donat la quantitat que havia sol·licitat. Una vegada l’administració ens ha assignat la quantia d’atorgament podem fer una reformulació del projecte més realista tenint en compte allò que realment tenim i que realment podrem fer amb la quantia atorgada.
Habitualment, és durant els 10 dies posteriors a l’atorgament provisional que cal fer arribar la reformulació telemàticament amb certificat digital des del mateix tràmit on es va presentar el projecte inicial. En defecte, si no existeix l’opció telemàtica s’ha de registrar via Oficines d’Atenció al Ciutadà.
Aquesta reformulació haurà de respectar, en tot cas, els motius de la seva concessió. Si transcorregut el termini indicat, l’entitat sol·licitant no ha indicat res al respecte s’entendrà que el projecte que correspon a la subvenció és el projecte presentat amb la sol·licitud i que no se li ha fet cap ajust.
En tots els casos és recomanable posar-se en contacte amb el tècnic o la tècnica de referència de l’organisme convocant de la subvenció per notificar els canvis o per avisar i explicar les raons de la renúncia si es creu necessari i que requereix un escrit.
És important destacar que és possible que la pròpia administració ja disposi de documents per a tal efecte, com per exemple les convocatòries generals de subvencions per a projectes, activitats i serveis de l’Ajuntament de Barcelona.
Consulta i descàrrega de la plantilla
- Arxiu .odt
- Arxiu .docx
- Arxiu en línia (Drive). Atenció! Dupliqueu l’arxiu per poder fer-lo servir des de la vostra unitat (des del menú superior: ‘Fitxer’ > ‘Fes una còpia’)
Com es fa servir la plantilla?
La plantilla està disponible en diferents formats: dos formats descarregables que us podeu baixar per treballar des del vostre ordinador i un format Drive que haureu de duplicar per poder treballar-hi en línia.
A més, tingueu en compte la següent llegenda:
- Text en vermell: tot allò que heu de modificar o omplir.
- Comentaris al marge: recomanacions, explicacions o aclariments per facilitar la comprensió de la plantilla.
Altres recursos d’interès
- Plantilla de renúncia d’una subvenció (CRAJ)
- Les subvencions: aspectes claus i tipologies (CRAJ)
- Recull anual de convocatòries de subvencions (CRAJ)
- Plantilla de memòria d’actuació (CRAJ)
- Plantilla de seguiment per a la justificació econòmica de subvencions d’un projecte (CRAJ)
Per a més informació
Si teniu dubtes o necessiteu un cop de mà, poseu-vos en contacte amb nosaltres o demaneu-nos un assessorament gratuït escrivint a info@crajbcn.cat, trucant al 93 265 52 17 o per Telegram o WhatsApp.