Plantilla de control d’ingressos i despeses en efectiu
A continuació us presentem un model de document que podeu utilitzar per a portar un registre acurat de totes les entrades i sortides de diners en efectiu de l’entitat.
Partim de la consideració que l’entitat disposa d’una caixeta tancada, en la qual només hi tenen accés aquelles persones autoritzades per l’assemblea, i que totes elles comparteixen un mateix procediment de control del moviment econòmic que s’hi desenvolupa.
En aquest sentit, és important ser rigorosos amb deixar tots els moviments anotats en el document de control, fet que ens permetrà, a final de mes, fer un recompte del total de moviments efectuats i comprovar que cada despesa té el seu tiquet corresponent.
Consulta i descàrrega de la plantilla
- Arxiu .odt
- Arxiu .docx
- Arxiu en línia (Drive). Atenció! Dupliqueu l’arxiu per poder fer-lo servir des de la vostra unitat (des del menú superior: ‘Fitxer’ > ‘Fes una còpia’)
Com es fa servir la plantilla?
La plantilla està disponible en diferents formats: dos formats descarregables que us podeu baixar per treballar des del vostre ordinador i un format Drive que haureu de duplicar per poder treballar-hi en línia.
A més, tingueu en compte la següent llegenda:
- Text en vermell: tot allò que heu de modificar o omplir.
- Comentaris al marge: recomanacions, explicacions o aclariments per facilitar la comprensió de la plantilla.
Altres recursos d’interès
- La gestió econòmica diària de l’associació (CRAJ)
- Plantilla de pressupost (CRAJ)
- Plantilla de factura (CRAJ)
- Plantilla de llibre de caixa i control pressupostari (CRAJ)
- Plantilla de rebut de pagament (CRAJ)
Per a més informació
Si teniu dubtes o necessiteu un cop de mà, poseu-vos en contacte amb nosaltres o demaneu-nos un assessorament gratuït escrivint a info@crajbcn.cat, trucant al 93 265 52 17 o per Telegram o WhatsApp.