Plantilla de convocatòria de reunió
A continuació teniu una proposta de plantilla de convocatòria d’una assemblea o reunió ordinària d’una entitat. També podeu aprofitar la convocatòria per afegir l’acta de la reunió anterior, ja que s’haurà d’aprovar en la reunió convocada.
Tingueu en compte que la plantilla és una eina que us ha de ser d’utilitat i que l’heu de modificar en funció de les necessitats i circumstàncies de la vostra entitat.
Consulta i descàrrega de la plantilla
- Arxiu .odt
- Arxiu .docx
- Arxiu en línia (Drive). Atenció! Dupliqueu l’arxiu per poder fer-lo servir des de la vostra unitat (des del menú superior: ‘Fitxer’ > ‘Fes una còpia’)
Com es fa servir la plantilla?
La plantilla està disponible en diferents formats: dos formats descarregables que us podeu baixar per treballar des del vostre ordinador i un format Drive que haureu de duplicar per poder treballar-hi en línia.
A més, tingueu en compte la següent llegenda:
- Text en vermell: tot allò que heu de modificar o omplir.
- Comentaris al marge: recomanacions, explicacions o aclariments per facilitar la comprensió de la plantilla.
Altres recursos d’interès
- Participació interna a les entitats juvenils (CRAJ)
- Recursos per a un associacionisme en línia (CRAJ)
- L’Assemblea General a les entitats juvenils (CRAJ)
- Assemblea General Ordinària: passos per organitzar-la (CRAJ)
- Assemblea General Ordinària en línia: què cal tenir en compte? (CRAJ)
- La CRAJA d’eines: una caixa amb dinàmiques, eines i materials per treballar la gestió del vostre grup i projecte!
Per a més informació
Si teniu dubtes o necessiteu un cop de mà, poseu-vos en contacte amb nosaltres o demaneu-nos un assessorament gratuït escrivint a info@crajbcn.cat, trucant al 93 265 52 17 o per Telegram o WhatsApp.