Plantilla de presentació d’al·legacions
Les al·legacions són un tràmit amb el qual es vol fer constar per escrit la disconformitat per una comunicació presentada per part d’una administració, ja sigui una sanció imposada o una resolució d’una subvenció no satisfactòria. Aquesta s’acompanya d’arguments, raons i suggeriments amb les quals en quedi constància i es justifiqui la disconformitat.
Tingueu en compte que la plantilla és una eina que us ha de ser d’utilitat i que l’heu de modificar en funció de les necessitats i circumstàncies de la vostra entitat.
Consulta i descàrrega de la plantilla
- Arxiu .odt
- Arxiu .docx
- Arxiu en línia (Drive). Atenció! Dupliqueu l’arxiu per poder fer-lo servir des de la vostra unitat (des del menú superior: ‘Fitxer’ > ‘Fes una còpia’)
Com es fa servir la plantilla?
La plantilla està disponible en diferents formats: dos formats descarregables que us podeu baixar per treballar des del vostre ordinador i un format Drive que haureu de duplicar per poder treballar-hi en línia.
A més, tingueu en compte la següent llegenda:
- Text en vermell: tot allò que heu de modificar o omplir.
- Comentaris al marge: recomanacions, explicacions o aclariments per facilitar la comprensió de la plantilla.
Altres recursos d’interès
- Plantilla de reformulació del projecte (CRAJ)
- Plantilla de seguiment per a la justificació econòmica de subvencions d’un projecte (CRAJ)
- Plantilla de renúncia d’una subvenció (CRAJ)
- Plantilla de declaració responsable de presentació de factures originals (CRAJ)
Per a més informació
Si teniu dubtes o necessiteu un cop de mà, poseu-vos en contacte amb nosaltres o demaneu-nos un assessorament gratuït escrivint a info@crajbcn.cat, trucant al 93 265 52 17 o per Telegram o WhatsApp.