CAT   ESP   ENG

Fiscalitat sota control: obligacions a les entitats

Coneixeu quines obligacions fiscals afecten la vostra associació? Voleu fer un repàs dels impostos existents i les seves implicacions? Teniu al cap el calendari fiscal?

En aquest cicle formatiu organitzat amb Torre Jussana tractarem quina és la normativa fiscal que afecta les entitats, quina gestió se n’ha de fer i quines implicacions té cada impost per a les associacions.

La formació serà impartida per l’Alícia Artiaga, llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra. També és membre del Patronat de la Fundació Comtal del Casc Antic de Barcelona, com a administradora; responsable d’Administració i Finances d’Amnistia Internacional Catalunya; i experta en diferents àmbits de la gestió associativa, entre els quals el marc legal i fiscal de les organitzacions i la gestió economicofinancera, dels quals en fa docència des de fa anys.

Quan?

Dimecres 23 i 30 de maig de 2024 de 17:30 a 20:30h.

Continguts de la formació
  • Repàs de les obligacions fiscals a les associacions
  • L’IAE i l’IRPF, impostos de les associacions?
  • L’Impost sobre el Valor Afegit (IVA): què es declara, com i quines exempcions hi ha?
  • L’Impost de Societats (IS): aspectes clau
Inscripcions

Aquesta formació ja s'ha realitzat! Consulta la resta de formacions a: Formació del CRAJ

Recursos d’interès sobre la temàtica

Si teniu dubtes o voleu més informació, poseu-vos en contacte amb nosaltres escrivint a info@crajbcn.cat, trucant al 93 265 52 17 o per Telegram o WhatsApp. A més, us animem a consultar la resta de formacions sobre temàtiques associatives que oferim!

Data

Dijous 23 maig 2024 - Dijous 30 maig 2024
Realitzat!

Horari

17:30 - 20:30

Preu

Gratuït, places limitades

lloc

Casal de Joves del Coll
C/ de Duran i Borrell, 24
Totes les temàtiques

Organitzador

CRAJ
Tel
932 655 217
Correu
info@crajbcn.cat
Web
http://crajbcn.cat/

Altres organitzadors