
Xerrada sobre edatisme i l’adultocentrisme
El 2 de març oferirem una xerrada gratuïta sota el títol “Un món per adultxs? Edatisme i adultocentrisme”. L’espai de trobada comptarà amb la participació de l’Anna Corrons, i la Marta Vergés, i serà facilitat per la Mireia Parera, formadora i facilitadora de Fil a l’agulla.
Quan parlem d’edatisme, ens referim a la discriminació que exercim vers altres persones per raó d’edat, a través de prejudicis i estereotips socials. Tal com afirma l’Organització Mundial de la Salut, l’edatisme pot canviar la forma de veure’ns a nosaltres mateixes, pot menyscabar la solidaritat entre generacions, limitar o subestimar la nostra capacitat de beneficiar-nos del que poden aportar les poblacions més joves i més grans, i pot afectar la nostra salut, longevitat i benestar.
Algunes preguntes que s’abordaran durant la xerrada:
- Com podem posar consciència sobre les nostres actituds edatistes?
- Quin és l’impacte que generem en les persones?
- Quin canvi de mirada podem fer? I com ens podem relacionar entre nosaltres per donar més espai a tot el que som?
Aquesta xerrada està emmarcada dins del Curs de facilitació triennal que coorganitzem amb l’Escola de Treball de Processos.
Cal fer inscripció prèvia.
Places limitades. És necessària inscripció prèvia a través d’aquest enllaç.





