
Barcelona: mentoria sòcioeducativa amb infants, adolescents i joves!
Qui l’organitza?
L’AFEV Catalunya (entitat sense ànim de lucre).
Què faràs?
- El projecte enTàndem consisteix en fer un acompanyament individual durant dues hores a la setmana entre una persona jove voluntària i un infant o adolescent (de 8 a 16 anys) que necessita un referent positiu adult.
- El tàndem (parella de mentoria) passa una tarda a la setmana junts fent activitats lúdiques i educatives (passejar, jugar, fer manualitats, visitar la biblioteca, anar a museus, descobrir els recursos de la ciutat, fer esport…) per millorar el benestar del o de la jove mentorada
- La mentoria és un espai per compartir, parlar, donar confiança, sortir del barri, fer diferents activitats culturals i educatives, fomentar l’autonomia i recolzar al màxim a la persona que acompanyes, que es troba en una situació de vulnerabilitat o que passa per un moment difícil. NO ÉS UN REFORÇ ESCOLAR.
- Cada mentor/a compta amb el seguiment i l’assessorament d’un referent professional de forma setmanal.
Quan ho faràs?
- Una tarda a la setmana durant 2 hores durant tot el curs 2024-2025.
A on ho faràs?
- A diversos barris de la ciutat de Barcelona.
Què he de fer si estic interessat/da?
- Posa’t en contacte amb AFEV i et convocaram a una sessió informativa online, a través la plataforma Zoom.
Perfil
- Ser estudiant universitari o jove d’entre 18 i 32 anys.
- Poder assumir de forma estable un compromís de 2h a la setmana durant tot el curs escolar (i formació/reunions de forma puntual)
- Interès pel món educatiu i la infància / adolescència.
- Disponibilitat una tarda a la setmana de forma estable.
- Molts quilos de motivació i obertura!




