CAT   ESP   ENG

Vols formar-te en prevenció sobre joc d’apostes en espais de lleure?

Descripció
Des de l’Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB) hem creat la intervenció preventiva Cara i Creu 2.0 adreçada a espais d’educació en el lleure amb l’objectiu de reduir la incidència del joc d’apostes en les persones adolescents i joves residents a la ciutat de Barcelona.
La intervenció consisteix en una breu formació online gratuïta, asíncrona i acreditada per l’ASPB (aprox. 2,5 hores), que inclou activitats per treballar amb població adolescent de 14 a 17 anys.
Actualment s’està duent a terme la prova pilot i l’avaluació, i es busquen persones professionals i/o voluntàries en l’educació en el lleure (per ex., monitores d’esplais o caus, d’activitats extraescolars, etcètera) i entitats de la ciutat de Barcelona, interessades a formar-ne part. La participació implica realitzar la formació i implementar dues activitats (1 hora cadascuna) amb algun dels grups de cada educador/a. En tot aquest procés es comptarà amb l’acompanyament de les tècniques del Departament d’Atenció i Prevenció a les Drogodependències de l’ASPB durant tot el procés.
Com reconeixement a la implicació i la dedicació de temps s’oferirà un val descompte de la cooperativa ABACUS de 30 euros a les persones educadores en el lleure que es formin i organitzin les dues activitats assignades.
Si esteu interessats/des en participar, o penseu en alguna entitat concreta que li pogués interessar, us demanem que ens envieu el nom i el correu electrònic (o telèfon) i ens hi posaríem en contacte.
Si teniu algun dubte o voleu ampliar la informació, us podeu adreçar al nostre correu caraicreu@aspb.cat . També ens podeu trucar: Mariona Ferrer (92 238 45 45 Ext 704) o Natàlia Almató (93 238 45 45 Ext 707).

Data

Diumenge 1 març 2026 - Diumenge 15 març 2026
Realitzat!

lloc

En línia
Totes les temàtiques