CAT   ESP   ENG

Una altra burocràcia és possible? Debat i estratègies comunes

Descripció

Amb l’objectiu de posar de manifest les diferents problemàtiques que viuen les entitats socials en les relacions amb les administracions públiques, entre aquestes un exponencial creixement de la burocratització de molts processos, associacions com la CONFAVC, la Xarxa d’Economia Social i Solidària (XES), el Consell d’Associacions de Barcelona (CAB)Lafede.cat, la Plataforma de Gestió Ciutadana, i el 3r Congrés d’Associacions de Barcelona han organitzat el divendres 30 de maig una taula rodona sobre “Una altra burocratització és possible?: debat i estratègies comunes per una gestió pública més justa i amb més garantia de drets.

L’acte, que es farà a les 17 hores a la Lleialtat Santsenca ( c/ Olzinelles, numero 11 del barri de Sants de Barcelona), comptarà amb les veus expertes com Rafel Garcia, de la Fundació Musol; Aurora Corral, del Col·legi de Secretaris, Interventors i Tresorers de Barcelona; Mariona Torra, del Col·lectiu Ronda, i Marc Vilanova, de Facto sccl.

Aquest espai vol generar propostes davant de problemes comuns que es troben associacions, entitats de l’Economia Social i Solidària (ESS), i de la Justícia Global i que generen correlacions de poder desigual, que sovint desemboquen en una situació d’inseguretat jurídica per les entitats.

Inscripcions

Si voleu participar en la Jornada us demanem que ompliu el següent formulari d’inscripció. 

Data

Divendres 30 maig 2025
Realitzat!

Horari

17:00 - 19:00

Més informació

Llegir més

lloc

En línia
Totes les temàtiques

Organitzador

Lafede.cat
Tel
934 422 835
Correu
informacio@lafede.cat
Web
http://intercom.lafede.cat/

Altres organitzadors

Plataforma de Gestió Ciutadana
Web
https://gestiociutadana.cat/qui-som/
Confederació d'Associacions Veïnals de Catalunya
Web
https://confavc.cat/qui-som/
Xarxa d’Economia Solidària
Web
https://xes.cat/
Consell d'Associacions de Barcelona (CAB)
Tel
932 564 087
Correu
associacions@cab.cat
Web
https://www.cab.cat/
Inscriu-te!