CAT   ESP   ENG

Taula rodona en línia ‘Espais de resistència: els nostres propis Stonewall’

El Centre LGTBI de Barcelona organitza una tertúlia per conèixer i reivindicar els espais de resistència del col·lectiu LGTBI+.

Dimarts 23 de novembre podrem assistir a un col·loqui sobre la repressió LGBTI-fòbica durant la transició i el tardofranquisme i conèixer els espais de memòria, resistència i lluita pels drets de les persones LGTBIAQ+.

La taula rodona serà moderada per Ana Navío, creadora de Prole, una llibreria feminista i antiracista. Mar Gallego, autora del projecte Feminismo Andaluz i del llibre ‘Como vaya yo y te encuentre’, Teresa Meana, activista i fundadora del bar LGTBI La Santa Sebe, i diversos representants de l’Asocación Pasaje Begoña, dedicada a preservar la memòria de l’espai Torremolinos, seran les protagonistes de la tertúlia.

L’acte es podrà seguir únicament a través de Youtube.

Data

Dimarts 23 novembre 2021
Realitzat!

Horari

18:00

Més informació

Llegir més

lloc

En línia
Totes les temàtiques
Inscriu-te!