
Projecte 1000 Layers
La Conferència Internacional “Identitats Creatives” del Projecte 1000 Layers, tindrà lloc el pròxim divendres 17 de juny a la tarda, al C.C Cotxeres Borrell de Barcelona. Convidem a aquest esdeveniment a joves, professionals que treballen amb joves i organitzacions de l’àmbit social i educatiu. Per això, ens encantaria comptar amb la teva presència i participació!
Aquest esdeveniment marca el punt i final del Projecte 1000 Layers, cofinançat per la Comissió Europea, i coordinat per La Xixa Teatre en col·laboració amb les entitats DW-RS Producties dels Països Baixos, Elan Interculturel de França, Rooftop Theatre i Youth for Exchange and Understanding Cyprus de Xipre.
Al llarg dels últims dos anys, els partners del projecte hem estat explorant les diversitats identitàries dels i les joves a través del Mètode de les Identitats Creatives. Arran d’aquesta experiència, hem creat manuals i recursos útils de gran interès per a professionals que treballen amb joves. Precisament, els presentarem al públic durant les jornades de divendres.
A la conferència “Identitats Creatives” comptarem amb la benvinguda d’en Joan Ramón Riera, Regidor d’Infància i Joventut de l’Ajuntament de Barcelona així com amb les actuacions de performance de joves d’arreu d’Europa. Presentarem el projecte 1000 Layers, les experiències dels pilots i compartirem els recursos útils per a treballadores socials que vulguin treballar el tema de les identitats amb els i les joves. Tindrem el plaer d’emocionar-nos amb el grup Rromane Silkovne (música i poesia) i de gaudir de les actuacions d’en Said Flow i la Lil Russia. Finalment, també reflexionarem amb la nova obra de teatre fòrum “El Nou”, a càrrec de La Xixalab.
T’esperem!
17 de juny | De 16.00 h – 20.00 h
C.C Cotxeres Borrell: C. de Viladomat, 2-8, 08015 Barcelona,
Gratuït
INSCRIPCIONS i Programa a laxixa.org/1000layers




