CAT   ESP   ENG

Introducció a la salut mental i les violències masclistes!

Des de Grup ATRA obrim inscripcions a dues formacions gratuïtes i complementàries adreçades a persones que vulguin iniciar-se en el voluntariat social i adquirir eines bàsiques per a l’acompanyament a persones en situació de vulnerabilitat.

Aquestes formacions formen part del Pla de Voluntariat de l’entitat i estan pensades per oferir coneixements pràctics, mirada crítica i recursos útils per entendre dues realitats socials molt presents: la salut mental i les violències masclistes.

Les formacions són independents. Pots fer-ne una o totes dues!

Introducció a la salut mental: la intervenció als recursos
  • Dilluns 16 de juny de 2025
  • De 16.00h a 18.00h
  • Seu Grup ATRA – Gran de Gràcia, 239
  • A càrrec de David Fernández, Psicòleg General Sanitari amb 15 anys d’experiència en recursos de rehabilitació psicosocial.
Introducció a les violències masclistes: acompanyament a dones i infants
  • Dimecres 18 de juny de 2025
  • De 10.00h a 13.00h
  • Seu Grup ATRA – C/ Gran de Gràcia, 239
  • A càrrec de Patricia Colomera, psicòloga i criminòloga especialitzada en violències masclistes i directora de recursos per a dones víctimes.
Què t’oferim?

Formacions impartides per professionals amb una llarga trajectòria i expertesa en els seus àmbits. Una oportunitat per iniciar-te en el voluntariat social amb eines útils, sensibilitat i compromís. Un espai per reflexionar, aprendre i començar a transformar la realitat des de l’acció.

Més informació

Data

Dilluns 16 juny 2025 - Dimecres 18 juny 2025
Realitzat!

Horari

10:00 - 13:00

Més informació

Llegir més

lloc

En línia
Totes les temàtiques

Organitzador

Grup ATRA
Tel
932 374 291
Correu
grupatra@grupatra.org
Web
https://www.grupatra.org/
Inscriu-te!