
…llavors creixerà l’arbre de l’alliberament | febrer lila
En un context marcat per l’auge de l’extrema dreta antifeminista, volem posar el focus en com ens organitzem col·lectivament per fer-hi front. Perquè davant l’odi i el retrocés, el feminisme és xarxa, és estratègia i és avançar.
Al segon acte del Febrer Lila posarem fil a l’agulla per pensar juntes com contraataquem i resistim: com fem créixer l’arbre de l’alliberament. Parlarem d’organització, d’autodefensa feminista i de com transformar el futur.
Comptarem amb la Mònica Clua, professora en ciències polítiques a la Universitat Pompeu Fabra. Graduada i doctorada per la Universitat de York (GB), actualment codirigeix l’Observatori Social d’Espanya. Les seves línies de recerca se centren en les polítiques públiques i socials, àmbit sobre el qual ha publicat en diverses revistes i llibres a escala nacional i internacional.
️ Dissabte 28 de febrer, a partir de les 10h
Petanca Mas Guinardó
10h Taller de Muay Thai (no mixte)
11h Xerrada
✨ 12:30h Vermut
i concert A Dues Veus
Memòria per avançar, feminisme per vèncer!

Vols rebre un resum dels millors plans?
Subscriu-te a l'Òliba Crajillera, les activitats associatives juvenils d'aquest finde en un missatge!
Vols rebre un resum dels millors plans?
Subscriu-te a l'Òliba Crajillera, les activitats associatives juvenils d'aquest finde en un missatge!





