
L’estratègia comunicativa d’una associació: primeres passes
Com gestionem la comunicació de la nostra entitat? Com podriem millorar-la? Quins canals de comunicació podem d’utilitzar?
Una bona comunicació és imprescindible per a qualsevol associació. En aquesta formació treballarem quins són els aspectes bàsics que cal tenir en compte i incorporar tant pel que fa la comunicació externa com la interna. També, es facilitaran elements per millorar la gestió de la comunicació de l’entitat i es farà una introducció a la planificació de la comunicació.
En el marc de Pla de Barris.
Docent
Sonia Flotats: Periodista especialitzada en la comunicació al tercer sector i en comunicació digital. Voluntària a diferents entitats i amb una àmplia experiència professional com a tècnica de comunicació en el tercer sector.
Més informació
- Inscripcions fins a: 07/10/2023
- Programa





