CAT   ESP   ENG

Cultura oberta? Posem fil a l’agulla

Cultura oberta? Posem fil a l’agulla no serà una jornada convencional, serà una hackató, on treballarem en equips per donar resposta a un repte agosarat: com fem que la cultura sigui realment oberta per a tothom?

Descripció

Durant cinc hores intenses:

  • Identificarem barreres físiques, simbòliques i institucionals
  • Imaginarem solucions concretes i aplicables
  • Dissenyarem principis que orientin el llenguatge, els continguts, la representació i la participació als equipaments culturals-educatius

Per garantir una experiència participativa col·laborarem amb d’Adhoc Cultura, i treballarem des d’una perspectiva interseccional a partir de tres pilars fonamentals, on comptarem amb l’acompanyament de veus expertes que nodriram aquest procés:

  • Perspectiva de gènere i LGTBIQ+: amb en Miquel Missé, sociòleg, expert en gènere i sexualitat
  • Accessibilitat i diversitat funcional: amb la Sonia Gainza, directora d’Apropa Cultura
  • Diversitat cultural i mirada antiracista: amb en David Yubraham Sánchez, Espai Avinyó

No serà només un espai de reflexió. El resultat serà una guia col·lectiva que es compartirà amb tot l’ecosistema Cultura-Educació de la ciutat, posicionant la Xarxa com a referent en innovació i compromís. Aquest document inclourà el nom de totes les entitats participants, reconeixent l’autoria i la força del treball compartit.

Més informació i inscripcions a través d’aquest formulari!

Data

Dimecres 25 març 2026
Realitzat!

Horari

09:00 - 14:00

Més informació

Llegir més

lloc

En línia
Totes les temàtiques

Altres organitzadors

Inscriu-te!