
Veus de Pau: Construir la Pau des de la paraula
El dia 22 de maig a les 18:30 t’esperem a la taula rodona de Veus de Pau: Construir pau des de la paraula.
Comptarem amb la participació de periodistes, acadèmics i activistes que tenen un recorregut en el treball a favor de la pau i que qüestionin, no només l’impacte negatiu de la postveritat, discursos d’odi i l’extrema dreta, sinó també, proposin estratègies per impulsar la democratització de la informació i evitar polaritzacions i violència.
Participants
Ponents
- Cèlia Cernadas (Periodista i professora universitaria)
- Xavier Casals (Escriptor, professor i historiador. Expert en polaritzacions i l’extrema dreta)
- Cecile Barbeito Thonon (Investigadora de l’Escola Cultura de Pau)
- Simona Levi (Directora de teatre, dramaturga, i activista política. Experta en desinformació i manipulació informativa)
Moderadora
- Alba Tobella (Coordinadora a Verificat, experta en desinformació i comunicació)
On?
L’esdeveniment serà al Centre Cívic del Patí Llimona, però si no pot assistir, també pots seguir la taula rodona a través el nostre canal a YouTube!
Aquesta activitat es celebra dins del marc de la III edició de la Setmana per la Pau – Arcadi Oliveres. Podeu obtenir més informació sobre el programa i l’activitat a la nostra pàgina web.





