
Beques europees Connect for Global change
Convoca
Lafede.cat
Termini de presentació
05/12/2024
Descripció
Lafede.cat – organitzacions per la Justícia global ha obert una convocatòria de beques europees a través del projecte Connect for Global Change. Us fem arribar la informació principal per si voleu presentar els vostres projectes:
Hi haurà dues línies de beques:
-
Beca #Devreporter: Finança Reportatges periodístics de qualitat que tractin temàtiques relacionades amb la Justícia global (cooperació internacional, pau i drets humans), amb visió de Sud global. Els reportatges respondran a la col·laboració entre periodistes i organitzacions de la societat civil.
-
Beca #Eduglobal: finança projectes que generin impacte de les accions educatives de les entitats i facilitin la innovació i renovació del discurs i les pràctiques educatives. Han de tractar temàtiques relacionades amb la Justícia global (cooperació internacional, pau i drets humans), amb visió de Sud global.
Hi haurà beques de 50.000€, 30.000€ i 10.000€ i es becaran un total de 23 projectes entre la convocatòria actual i una segona que s’obrirà en 2025.
Qui es pot presentar?
-
Cal ser una persona jurídica, estar registrada com a organització sense ànim de lucre des de fa almenys un any i ser capaç de presentar almenys un informe anual.
-
Cal estar establert a Catalunya i tenir almenys 20 persones membres, col·laboradores o voluntàries per assegurar l’arrelament popular.
-
Les entitats o organitzacions co-sol·licitants també poden estar establertes als països del Sud.
Podeu consultar les bases i tota la documentació al web de la federació. Per ajudar-vos en la formulació, disposeu d’un kit amb materials de suport, consultable a la web del projecte. També teniu aquesta notícia amb Preguntes freqüents (FAQS) sobre la convocatòria.
El termini per a presentar els projectes és el 5 de desembre a les 23:59 h
Per a qualsevol consulta, escriviu a beques@lafede.cat.
Gràcies!




