CAT   ESP   ENG

Si assalten la flotilla, totes al carrer!

Convocatòries en solidaritat amb @globalsumudflotilla

DIJOUS 2 D’OCTUBRE a Barcelona ens concentrem a les 18h a la Plaça de la Carbonera, i a la resta de Catalunya hi ha moltes altres convocatòries.

Aquest atac a la Flotilla és realment un atac més al poble de Gaza i al dret internacional que l’hauria d’haver protegit. Israel és un estat colonial i genocida que actua amb total impunitat i amb la complicitat dels nostres governs en la seva neteja ètnica del poble palestí. No podem permetre’ns normalitzar-ho. No ens resignem.

És per això que exigim:

  • Fi del bloqueig a Gaza i obertura d’un corredor humanitari internacional
    estable i segur.
  • Alliberament immediat dels participants de la Global Sumud Flotilla, lliurament de l’ajuda humanitària a les organitzacions palestines i devolució dels vaixells confiscats.
  • Embargament total d’armes a Israel: prohibició immediata i retroactiva d’exportacions, importacions, trànsits i tot tipus de col·laboracions militars.
  • Ruptura de relacions diplomàtiques, comercials, culturals i esportives
    amb el règim israelià mentre persisteixi l’ocupació i el genocidi.

Parem el genocidi!
Embargament i ruptura de relacions amb Israel ja!
Trenquem el bloqueig de Gaza!
Defensem la Global Sumud Flotilla!

Seguim! ⛵

Vols rebre un resum dels millors plans?

Subscriu-te a l'Òliba Crajillera, les activitats associatives juvenils d'aquest finde en un missatge!

Vols rebre un resum dels millors plans?

Subscriu-te a l'Òliba Crajillera, les activitats associatives juvenils d'aquest finde en un missatge!

Data

Dimecres 1 octubre 2025 - Dijous 2 octubre 2025
Realitzat!

Més informació

Llegir més

lloc

Plaça de la Carbonera (Drassanes)
Totes les temàtiques

Organitzador

Prou Complicitat amb Israel
Web
http://proucomplicitat.cat/
Inscriu-te!