
Acollim una persona jove migrada
Punt de referència cerca persones que vulguin acollir, durant 9 mesos, una persona jove que ha migrat i, així, oferir-li l’oportunitat de teixir vincles i gaudir d’una pausa en el seu repte cap a l’emancipació.
La tasca voluntària consisteix a compartir estones del dia a dia amb la persona acollida i donar-li suport emocional i en les accions quotidianes perquè vagi guanyant autonomia en el seu procés d’emancipació.
Perfil del voluntari/a
Persona que vulgui viure l’experiència d’acompanyar el procés de creixement d’un noi o noia que s’esforça per tirar endavant;
- Entre 30 i 65 anys.
- Empàtica i dinàmica.
- Flexible i amb habilitats comunicatives.
- Disposada a escoltar, orientar i donar suport a un/a jove.
- Amb disponibilitat i acord d’acollida a la llar i estabilitat emocional.
- Amb domini del català i castellà, i coneixement del territori.
Lloc
La persona acollidora ofereix a la persona acollida una habitació de la seva llar, que s’ha de trobar a l’Àrea Metropolitana de Barcelona.
Disponibilitat
Cal assistir a una formació prèvia de 10 hores i voler gaudir d’acompanyament professional en tot el procés.
Durada
9 mesos




