
Oberta la convocatòria per participar dels Camps de Solidaritat amb el poble sahrauí | ONGD – Associació Taller d’Art, Cultura i Creació
Descripció
Els Camps de solidaritat formen part de l’Agermanament de Sabadell amb el poble sahrauí i són una oportunitat única per conèixer de prop la realitat de la meitat de la població sahrauí, que fa gairebé 50 anys que espera la resolució d’un conflicte que la manté en campaments de persones refugiades al desert proper a la població algeriana de Tindouf.
Durant la teva estada als Camps, podràs desenvolupar accions socioeducatives i artístiques amb joves, aplicant els teus coneixements i habilitats en benefici de la comunitat. Abans de la baixada, rebràs una formació prèvia sobre cooperació i context històric, dissenyaràs el pla de treball i avaluació, i prepararem tots els detalls del viatge. A la tornada, participaràs en activitats de retorn social per sensibilitzar la ciutadania de Sabadell sobre la situació del poble sahrauí.
Requisits
- Tenir entre 18 i 30 anys.
- Estar vinculat/da a la ciutat de Sabadell, presentar un projecte artístic o voler realitzar les pràctiques dels teus estudis en l’àmbit social.
- Comptar amb experiència en l’àmbit de les arts, el lleure educatiu o l’audiovisual.
- Tenir disponibilitat la primera quinzena de novembre de 2025.
També obrim la convocatòria perquè professionals de la medicina formin part de la comissió mèdica com a cooperants en el projecte.
Si vols descobrir de primera mà la realitat del poble sahrauí, i compleixes els requisits, tens fins a l’11 de maig del 2025 per enviar CV i carta de motivació o projecte artístic a sahara@taccbcn.com.
Si estàs interessat/ada a participar de la comissió mèdica, cal que especifiquis la teva especialitat.
Aquesta iniciativa internacional i juvenil és finançada per l’Ajuntament de Sabadell i gestionada per Taller d’Art, Cultura i Creació.




