Plantilla de full de despeses per desplaçaments
A continuació teniu una proposta de full de desplaçaments. Es tracta d’un document per dur a terme la liquidació de despeses per desplaçaments.
Quan una persona treballadora o una voluntària es desplaça per motiu de feina o del voluntariat i l’empresa o associació assumeix els costos del desplaçament, amb aquest full queda recollit formalment el total de despeses del desplaçament, així com la conformitat d’ambdues parts amb la liquidació i que la treballadora rep aquests diners.
Consulta i descàrrega de la plantilla
- Arxiu .ods
- Arxiu .xlsx
- Arxiu en línia (Drive). Atenció! Dupliqueu l’arxiu per poder fer-lo servir des de la vostra unitat (des del menú superior: ‘Fitxer’ > ‘Fes una còpia’)
Com es fa servir la plantilla?
La plantilla està disponible en diferents formats: dos formats descarregables que us podeu baixar per treballar des del vostre ordinador i un format Drive que haureu de duplicar per poder treballar-hi en línia.
A més, tingueu en compte la següent llegenda:
- Text en vermell: tot allò que heu de modificar o omplir.
- Comentaris al marge: recomanacions, explicacions o aclariments per facilitar la comprensió de la plantilla.
Altres recursos d’interès
- Plantilla de Control d’ingressos i despeses en efectiu (CRAJ)
- Plantilla de Factura (CRAJ)
- Plantilla de Llibre de caixa i control pressupostari (CRAJ)
- Plantilla de Seguiment per a la justificació econòmica de subvencions d’un projecte (CRAJ)
- Plantilla de rebut de pagament (CRAJ)
Per a més informació
Si teniu dubtes o necessiteu un cop de mà, poseu-vos en contacte amb nosaltres o demaneu-nos un assessorament gratuït escrivint a info@crajbcn.cat, trucant al 93 265 52 17 o per Telegram o WhatsApp.