Plantilla de cens de contactes i entitats
A continuació us presentem un model de gestió de contactes de persones i entitats que les associacions podeu fer servir per a tenir un control de les dades dels vostres contactes, tant per a socis i sòcies o bé per la gestió interna de la Junta o equips, com per altres col·lectius o entitats amb els que col·laboreu.
Cal tenir en compte que les dades que es recullen en aquests documents són confidencials i estan protegides per la Llei de protecció de dades. D’altra banda, la proposta de gestió de contactes que us fem no va renyida amb la possibilitat de tenir bases de dades més àmplies i complexes amb altres programaris que us permetin, a més, elaborar factures, certificats, permisos, reserves, etc.
Tingueu en compte que la plantilla és una eina que us ha de ser d’utilitat i que l’heu de modificar en funció de les necessitats i circumstàncies de la vostra entitat.
Consulta i descàrrega de la plantilla
- Arxiu .ods
- Arxiu .xlsx
- Arxiu en línia (Drive). Atenció! Dupliqueu l’arxiu per poder fer-lo servir des de la vostra unitat (des del menú superior: ‘Fitxer’ > ‘Fes una còpia’)
Com es fa servir la plantilla?
La plantilla està disponible en diferents formats: dos formats descarregables que us podeu baixar per treballar des del vostre ordinador i un format Drive que haureu de duplicar per poder treballar-hi en línia.
A més, tingueu en compte la següent llegenda:
- Text en vermell: tot allò que heu de modificar o omplir.
- Comentaris al marge: recomanacions, explicacions o aclariments per facilitar la comprensió de la plantilla.
Altres recursos d’interès
- Protecció de dades (CRAJ)
- Plantilla de política de Protecció de Dades (CRAJ)
- Plantilla d’inscripció nous socis/es (CRAJ)
- Plantilla de llibre de sòcies (CRAJ)
Per a més informació
Si teniu dubtes o necessiteu un cop de mà, poseu-vos en contacte amb nosaltres o demaneu-nos un assessorament gratuït escrivint a info@crajbcn.cat, trucant al 93 265 52 17 o per Telegram o WhatsApp.