Plantilla d’acta d’una reunió
A continuació teniu una proposta d’acta d’una assemblea/reunió ordinària d’una entitat. En ella es detalla quins són els elements bàsics i quina és la informació que hi ha d’aparèixer. L’acta d’una reunió és el document que recull els diferents temes que s’han parlat i els acords als quals s’ha arribat, així com les incidències. És una obligació legal de l’associació disposar d’un llibre d’actes on constin totes les actes recopilades.
No es tracta de fer una transcripció de tot el que ha passat a la reunió, no cal incloure els noms de qui intervé ni el que diu literalment, ni els debats específics, a no ser que així s’acordi.
Tingueu en compte que la plantilla és una eina que us ha de ser d’utilitat i que l’heu de modificar en funció de les necessitats i circumstàncies de la vostra entitat.
Consulta i descàrrega de la plantilla
- Arxiu .odt
- Arxiu .docx
- Arxiu en línia (Drive). Atenció! Dupliqueu l’arxiu per poder fer-lo servir des de la vostra unitat (des del menú superior: ‘Fitxer’ > ‘Fes una còpia’)
Com es fa servir la plantilla?
La plantilla està disponible en diferents formats: dos formats descarregables que us podeu baixar per treballar des del vostre ordinador i un format Drive que haureu de duplicar per poder treballar-hi en línia.
A més, tingueu en compte la següent llegenda:
- Text en vermell: tot allò que heu de modificar o omplir.
- Comentaris al marge: recomanacions, explicacions o aclariments per facilitar la comprensió de la plantilla.
Altres recursos d’interès
- Participació interna a les entitats juvenils (CRAJ)
- Dinàmiques per afavorir la participació en línia (CRAJ)
- La CRAJA d’eines: una caixa amb dinàmiques, eines i materials per treballar la gestió del vostre grup i projecte!
Per a més informació
Si teniu dubtes o necessiteu un cop de mà, poseu-vos en contacte amb nosaltres o demaneu-nos un assessorament gratuït escrivint a info@crajbcn.cat, trucant al 93 265 52 17 o per Telegram o WhatsApp.