
Revisem el rumb de l’entitat: ideari i pla estratègic

Teniu un ideari amb missió, visió i valors ben definits i que les persones que formeu part de l’entitat us sentiu vostre? Heu realitzat mai una diagnosi estratègica de l’entitat? Heu analitzat i definit quins són els objectius de l’entitat per als pròxims anys?
A vegades, la tasca del dia a dia de l’entitat juvenil pot fer que no es trobi temps ni espai per reflexionar i repensar qüestions bàsiques sobre l’entitat com què estem fent, per què ho estem fent, quins propòsits volem assolir, de quina manera, etc.
En aquesta formació reflexionarem al voltant de tots aquests temes, revisarem els aspectes clau de l’ideari i del pla estratègic de l’entitat. Compartirem recursos i eines per tal de treballar-ho amb les persones membres de l’entitat.
Continguts de la formació
- Autodiagnosi i revisió de l’ideari de l’entitat
- Definició i procés d’elaboració del pla estratègic de l’associació
- Eines per al disseny, implementació, seguiment i avaluació del pla estratègic
- Recursos participatius per a la modificació de l’ideari i el pla estratègic de l’entitat
Inscripcions
Obrirem les inscripcions a aquesta formació tres setmanes abans del seu inici. Si vols que t'avisem un cop s'obrin, pots clicar a "M'interessa" i facilitar-nos les teves dades de contacte.
Recursos d’interès sobre la temàtica
- El pla estratègic de les associacions (CRAJ)
- L’ideari de les entitats (CRAJ)
- L’elaboració del pla estratègic de l’associació (Xarxanet)
- 6 Guies bàsiques per elaborar el pla estratègic de la teva entitat (Xarxanet)
- 8 claus per a la reflexió estratègica de la nostra entitat (I) (Xarxanet)
Si teniu dubtes o voleu més informació, poseu-vos en contacte amb nosaltres escrivint a info@crajbcn.cat, trucant al 93 265 52 17 o per Telegram o WhatsApp. A més, us animem a consultar la resta de formacions sobre temàtiques associatives que oferim!